Termeni si conditii

Termeni si conditii

 

1. DEFINITII

GV BEAUTY STORE S.R.L. este societatea care administreaza domeniul www.mobilier-aparatura-coafor.ro si subdomeniile acestuia (numit in continuare "SITE"). GV BEAUTY STORE S.R.L.denumita in continuare „societate” , societate organizata in baza legii romane,  cu sediul social in Bucuresti, Sos. Pantelimon, nr. 345, sector 2, avand codul de inregistrare fiscala 32653415, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/261/2014, telefon: 0753.331.922.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

CONTINUT are urmatoarea definitie:

v  toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

v  continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre un angajat/colaborator al Societatii prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

v  orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al SocietatiiUTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contact, specificate sau nu de catre acesta;

v  informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre Societate intr-o anumita perioada;

v  informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Societate are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

v  date referitoare la Societate, sau alte date privilegiate ale acesteia.

PRODUSE si SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in COMANDA, care urmeaza a fi furnizate de catre Societate, CLIENTULUI ca urmare a incheierii CONTRACTULUI.

UTILIZATOR: reprezinta persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT-ul SITE-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Societate (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Societate si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CLIENT: persoana fizica sau juridica sau orice entitate juridica care isi face un CONT in SITE si efectueaza o COMANDA.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite Societate intentia sa de a achizitiona PRODUSE si SERVICII de pe SITE. Rezervarea unui PRODUS accesand SITE-ul nu reprezinta o COMANDA.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre Societate, prin care Societate este de acord sa livreze CLIENTULUI PRODUSE si SERVICII, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.

TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui PRODUS si/sau SERVICIU de catre SocietateCLIENTULUI, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Societate, indiferent de modalitatea de livrare.

NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR si/sau promotiilor desfasurate de catre Societate intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Societate cu referire la informatiile continute de acesta.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Societatii.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

 

2. POLITICA DE VANZARE ONLINE

Toate informatiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Societatii, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Accesul in vederea efectuarii unei COMENZII ii este permis oricarui CLIENT/UTILIZATOR.
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societatii isi deruleaza operatiunile pe SITE.

Societatea nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata de catre Societate ca avand valoarea unui CONTRACT.

CONTRACTUL se considera incheiat intre Societate si CLIENT in momentul primirii de catre CLIENT de la Societate, prin intermediul postei electronice a notificarii de confirmare a COMENZII. Asadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre Societate.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

3. COMANDA

CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adaugarea PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza COMANDA efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui PRODUS/SERVICIU in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii COMENZII, nu atrage dupa sine inregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automata a PRODUSULUI/SERVICIULUI.

Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare online, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii COMENZII.

Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca Societatea poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Societate, in orice situatie in care este necesara contactarea CLIENTULUI.

CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI si telefonic la numarul 0753.331.922.

 

4. PRETUL PRODUSELOR SI SERVICIILOR

Toate preturile aferente PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR prezentate pe SITE sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

In cazul platilor online Societatea nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.

Pretul poate fi modificat de catre Societate, in orice moment, fara preaviz.

Societatea atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Societatea va informa CLIENTUL asupra pretului corect.

.

5. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor comandate se va face, cu respectarea urmatoarelor conditii: ulterior efectuarii comenzii pe site-ul www.mobilier-aparatura-coafor.ro, CLIENTUL va fi contactat prin email de catre operatorul nostru pentru confirmarea comenzii, a pretului comenzii, a adresei si a tarifului de livrare si pentru stabilirea detaliilor legate de livrare. Livrarea se face in termen de 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii de catre operator daca aceste produse sunt existente in stoc. Termenul mentionat este orientativ, acesta putand fi modificat din motive independente de vointa noastra. In situatii in care CLIENTUL doreste anumite produse (culori, modele) ce presupune un termen de executie, productie si transport, acestea pot fi livrate intr-un termen de 30/60/90/120 zile . Livrarea produselor se face de luni pana vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, intre orele 09,00-18,00, potrivit intervalului de timp in care dvs ati optat prin completarea formularului de comanda. Livrarea produselor se va face la adresa indicata de CLIENT in comanda. Livrarea se va face in Bucuresti si in tara la sediul/domiciliul/adresa indicata de CLIENT si livrarea se va face conform conditiilor si modalitatilor de plata prevazute la punctul  6. Produsele se livreaza in forma in care vin de la producator/distribuitor si in limita stocului disponibil. Societatea nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afisate este valabila in limita stocului disponibil. Societatea isi rezerva dreptul de a decala termenele de livrare, in situatia in care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta situatie CLIENTUL va fi informat si consultat cu privire la mentinerea sau anularea comenzii. La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente: *factura fiscala in original; * declaratie de conformitate si garantie ,* proces verbal de predare -primire/receptia marfii*chitanta, in cazul in care plata se face in numerar, la livrarea produselor comandate.

6. MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare COMANDA. Societatea va emite catre CLIENT o factura-proforma pentru PRODUSELE si SERVICIILE ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente COMENZII, CLIENTULUI ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din CONTUL sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei COMENZI, existente in CONT.

In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de catre CLIENT, nu poate fi livrat de catre Societate, acesta din urma va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea PRODUSULUI si/sau SERVICIULUI, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Societatea a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care CLIENTUL si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din CONTRACT.

 

7. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR

In afara de cazul in care este agreat de catre Societate si CLIENT diferit, proprietatea asupra PRODUSELOR va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea CLIENTULUI in locatia indicata in COMANDA (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de catre Curier)

8. DREPTUL DE RETRAGERE

Potivit legislatiei in vigoare, O.U.G. 34/2014, CLIENTUL persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.

Toate costurile cu transportul si returul coletului vor fi suportate in intregime de catre CLIENT.

Returnarea sumei platite de catre client se va face exclusiv prin transfer bancar in contul clientului. Nu se accepta un alt cont, decat cel al clientului care a cerut rambursarea sumei. Returnarea contravalorii comenzii se va face in 14 de la momentul in care produsele au intrat in posesia Societatii.

 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:

  1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI persoana fizica si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a CONTRACTULUI de catre Societate sau Furnizorilor sai;
  2. furnizarea de PRODUSE confectionate dupa specificatiile prezentate de CLIENTUL persoana fizica sau personalizate in mod clar;
  3. furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  4. furnizarea de PRODUSE sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre CLIENTUL persoana fizica;

 

 

9. PUBLICITATE

NEWSLETTERELE Societatii sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Societate. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

In momentul in care, CLIENTUL isi creaza un CONT pe SITE, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Optiunea cu privire la acordul exprimat de catre CLIENT, poate fi modificata in orice moment.

Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor de catre CLIENT sau UTILIZATOR se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricarui NEWSLETTER.

Renuntarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.

 

10. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Societatea poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia. 

Societatea va fi intotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligatiile contractuale.

 

11. INFORMATII LEGALE

       11.1. RASPUNDERE SOCIETATE

Societatea nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Societate a oricarei din obligatiile sale conform COMENZII si pentru daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

       11.2. GARANTII

Toate PRODUSELE beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi , in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent PRODUSULUI din COMANDA, CLIENTULUI ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din CONTUL sau.

Lipsa certificatului de garantie al PRODUSULUI trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia PRODUSULUI pe adresa de e-mail a Societatii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Reclamatiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achizitionate pot fi facute printr-un e-mail accesand rubrica CONTACT.
CLIENTUL, are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia PRODUSULUI.

       11.3. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

       11.4. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Societate si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

       11.5. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

CONTINUTUL, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a Societatii, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

CLIENTULUI/UTILIZATORULUI nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui CONTINUT in orice alt context decat cel original intentionat de Societate, includerea oricarui CONTINUT in afara SITE-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Societatii asupra CONTINUTULUI precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea CONTINUTULUI, decat cu acordul scris expres al Societatii.

Orice CONTINUT la care CLIENTUL/ UTILIZATORUL are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care CONTINUTUL nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Societate si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Societatii cu referire la acel CONTINUT.

CLIENTUL/ UTILIZATORUL poate copia, transfera si/sau utiliza CONTINUTUL numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.

Niciun Continut transmis catre CLIENTsau UTILIZATOR, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Societatii si/sau al angajatului/prepusului Societatii care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Societatea are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII sai.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.

Prin citirea Termeni si Conditii ale prezentului SITE ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor  garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Prin inscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de inscriere, UITLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a Societatii si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

  • activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea Societatii si a tertilor cu care Societatea are relatii de orice natura) la adresele de e-mail comunicate Societatii;
  • participarea la concursuri, promotii;
  • transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);
  • statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;
  • pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
  • cercetari de piata;
  • urmarirea datelor de vanzari.

Societatea nu va dezvalui nici un fel de informatie despre UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege. 

Informatiile CLIENTULUI cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie (art. 14), opozitie (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul Societatii.

Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Societatii GV BEAUTY STORE SRL, Bucuresti, sos. Pantelimon, nr. 354, sector 2,  UTILIZATORII/CLIENTII  isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa intervina asupra datelor transmise; 
- sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara. 

Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

13. DISPOZITII FINALE

Website-ul www.mobilier-aparatura-coafor.ro isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra website-ului , structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta website-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

 

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.