Termeni si conditii
Termeni si condiții
1. DEFINITII
GV BEAUTY STORE S.R.L. este societatea care administrează
domeniul www.mobilier-aparatura-coafor.ro si subdomeniile acestuia (numit in
continuare "SITE"). GV BEAUTY STORE S.R.L. denumita in continuare
„societate” , societate organizata in baza legii romane, cu sediul social in București, Sos.
Pantelimon, nr. 345, sector 2, având codul de înregistrare fiscala RO32653415, înregistrată
la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. J40/261/2014, telefon:
0753.331.922.
In cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți
cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, înțelesurile
specificate mai jos:
CONTINUT are următoarea definiție:
v toate informațiile
de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin
utilizarea unui echipament electronic;
v conținutul oricărui
e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR săi de către un angajat/colaborator
al Societății prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare
disponibil;
v orice informație
comunicata prin orice mijloc de către un angajat al Societății UTILIZATORULUI
sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contact, specificate sau nu de către
acesta;
v informații legate
de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de către Societate într-o
anumita perioada;
v informații legate
de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de către un terț cu care
Societate are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioada;
v date referitoare la
Societate, sau alte date privilegiate ale acesteia.
PRODUSE si SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv
documentele si serviciile menționate in COMANDA, care urmează a fi furnizate de
către Societate, CLIENTULUI ca urmare a încheierii CONTRACTULUI.
UTILIZATOR: reprezintă persoana fizica sau juridica care are
sau obține acces la CONTINUT-ul SITE-ului, prin orice mijloc de comunicare pus
la dispoziție de către Societate (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui
acord de utilizare existent intre Societate si acesta si care necesita crearea
si utilizarea unui CONT.
CLIENT: persoana fizica sau juridica sau orice entitate
juridica care își face un CONT in SITE si efectuează o COMANDA.
COMANDA: reprezintă un document electronic, generat ca
urmare a accesării SITE-ULUI de către un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite
Societate intenția sa de a achiziționa PRODUSE si SERVICII de pe SITE.
Rezervarea unui PRODUS accesând SITE-ul nu reprezintă o COMANDA.
CONTRACT: reprezintă o COMANDA confirmata de către
Societate, prin care Societate este de acord sa livreze CLIENTULUI PRODUSE si
SERVICII, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.
TRANZACTIE – încasarea sau rambursarea unei sume rezultata
din vânzarea unui PRODUS si/sau SERVICIU de către Societate CLIENTULUI, prin
utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Societate,
indiferent de modalitatea de livrare.
NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv
electronic (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR si/sau promoțiilor desfășurate
de către Societate într-o anumita perioada, fără nici un angajament din partea
Societate cu referire la informațiile conținute de acesta.
UTILIZARE ABUZIVA: reprezintă utilizarea SITE-ului intr-un
mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislației in
vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Societății.
UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugați sa citească
cu atenție termenii si condițiile de utilizare următoare.
2. POLITICA DE VANZARE ONLINE
Toate informațiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR
si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentări
multimedia/etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Societății,
acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Promoțiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile într-o
anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Accesul in vederea efectuării unei COMENZII ii este permis oricărui
CLIENT/UTILIZATOR.
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord
cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societății își derulează
operațiunile pe SITE.
Societatea nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata
de către Societate ca având valoarea unui CONTRACT.
CONTRACTUL se considera încheiat intre Societate si CLIENT
in momentul primirii de către CLIENT de la Societate, prin intermediul poștei
electronice a notificării de confirmare a COMENZII. Așadar, CONTRACTUL intra in
vigoare la confirmarea COMENZII de către Societate.
Termenii si condițiile de utilizare pot fi modificate oricând
prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificări devenind obligatorii si
cu efect imediat pentru toți UTILIZATORII/CLIENTII.
3. COMANDA
CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adăugarea
PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in coșul de cumpărături, urmând a finaliza
COMANDA efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat
in coșul de cumpărături, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil pentru achiziție
in măsura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui
PRODUS/SERVICIU in coșul de cumpărături, in lipsa finalizării COMENZII, nu
atrage după sine înregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automata a
PRODUSULUI/SERVICIULUI.
Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele
furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare online, sunt corecte,
complete si adevărate la data plasării COMENZII.
Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca Societatea
poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Societate, in
orice situație in care este necesara contactarea CLIENTULUI.
CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI si telefonic la numărul
0753.331.922.
4. PRETUL PRODUSELOR SI SERVICIILOR
Toate preturile aferente PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR
prezentate pe SITE sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
In cazul plaților online Societatea nu este/nu poate fi făcut
responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către CLIENT, incluzând
dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca
emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă
de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai CLIENTUL.
Prețul poate fi modificat de către Societate, in orice
moment, fără preaviz.
Societatea atenționează asupra faptului ca exista cazuri când,
ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE-ului sau erori, prețul afișat pe
SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Societatea va informa CLIENTUL
asupra prețului corect.
.
5. LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor comandate se va face, cu respectarea următoarelor
condiții: ulterior efectuării comenzii pe site-ul
www.mobilier-aparatura-coafor.ro, CLIENTUL va fi contactat prin email de către
operatorul nostru pentru confirmarea comenzii, a prețului comenzii, a adresei
si a tarifului de livrare si pentru stabilirea detaliilor legate de livrare.
Livrarea se face in termen de 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii
de către operator daca aceste produse sunt existente in stoc. Termenul menționat
este orientativ, acesta putând fi modificat din motive independente de voința noastră.
In situații in care CLIENTUL dorește anumite produse (culori, modele) ce
presupune un termen de execuție, producție si transport, acestea pot fi livrate
intr-un termen de 30/60/90/120 zile . Livrarea produselor se face de luni pana
vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legala, intre orele 09,00-18,00,
potrivit intervalului de timp in care dvs ati optat prin completarea
formularului de comanda. Livrarea produselor se va face la adresa indicata de
CLIENT in comanda. Livrarea se va face in București si in tara la
sediul/domiciliul/adresa indicata de CLIENT si livrarea se va face conform condițiilor
si modalităților de plata prevăzute la punctul
6. Produsele se livrează in forma in care vin de la producător/distribuitor
si in limita stocului disponibil. Societatea nu poate garanta disponibilitatea
in stoc a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afișate este
valabila in limita stocului disponibil. Societatea își rezerva dreptul de a
decala termenele de livrare, in situația in care produsul sau produsele
comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta
situație CLIENTUL va fi informat si consultat cu privire la menținerea sau
anularea comenzii. La livrare, produsele vor fi însoțite de următoarele
documente: *factura fiscala in original; * declarație de conformitate si garanție
,* proces verbal de predare -primire/recepția mărfii*chitanță, in cazul in care
plata se face in numerar, la livrarea produselor comandate.
6. MODALITATEA DE PLATA
Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt
specificate in fiecare COMANDA. Societatea va emite către CLIENT o
factura-proforma pentru PRODUSELE si SERVICIILE ce urmează a fi livrate, obligația
CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii
conform cu legislația in vigoare.
Pentru o corecta comunicare a facturii aferente COMENZII,
CLIENTULUI ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul
datele din CONTUL sau si de a accesa informațiile si documentele aferente fiecărei
COMENZI, existente in CONT.
In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de către
CLIENT, nu poate fi livrat de către Societate, acesta din urma va informa
CLIENTUL asupra acestui fapt si va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea
PRODUSULUI si/sau SERVICIULUI, in termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la
data la care Societatea a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care
CLIENTUL si-a exprimat in mod expres intenția de retragere din CONTRACT.
7. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR
In afara de cazul in care este agreat de către Societate si
CLIENT diferit, proprietatea asupra PRODUSELOR va fi transferata la livrare, după
efectuarea platii din partea CLIENTULUI in locația indicata in COMANDA (înțelegând
prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de către
Curier)
8. DREPTUL DE RETRAGERE
Potrivit legislației in vigoare, O.U.G. 34/2014, CLIENTUL
persoana fizica își poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen
de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.
Toate costurile cu transportul si returul coletului vor fi
suportate in întregime de către CLIENT.
Returnarea sumei plătite de către client se va face exclusiv
prin transfer bancar in contul clientului. Nu se accepta un alt cont, decât cel
al clientului care a cerut rambursarea sumei. Returnarea contravalorii comenzii
se va face in 14 de la momentul in care produsele au intrat in posesia Societății.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT următoarele:
contractele de prestări de servicii, după prestarea completa
a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al
CLIENTULUI persoana fizica si după ce acesta a confirmat ca a luat cunoștință
de faptul ca își va pierde dreptul la retragere după executarea completa a
CONTRACTULUI de către Societate sau Furnizorilor săi;
furnizarea de PRODUSE confecționate după specificațiile
prezentate de CLIENTUL persoana fizica sau personalizate in mod clar;
furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora
sau a expira rapid;
furnizarea de PRODUSE sigilate care nu pot fi returnate din
motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost
desigilate de către CLIENTUL persoana fizica;
9. PUBLICITATE
NEWSLETTERELE Societății sunt transmise prin intermediul
partenerilor specializați si agreați de Societate. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea
si securitatea informațiilor.
In momentul in care, CLIENTUL își creează un CONT pe SITE, are
posibilitatea sa își exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Opțiunea
cu privire la acordul exprimat de către CLIENT, poate fi modificata in orice
moment.
Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor de către CLIENT sau
UTILIZATOR se poate face in orice moment folosind legătura special destinata
din cadrul oricărui NEWSLETTER.
Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renunțarea
la acceptul dat pentru prezentul document.
10. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Societatea poate cesiona si/sau subcontracta o terța parte
pentru servicii ce țin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind
necesar acordul acestuia.
Societatea va fi întotdeauna responsabil fata de CLIENT
pentru toate obligațiile contractuale.
11. INFORMATII LEGALE
11.1.
RASPUNDERE SOCIETATE
Societatea nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel
pe care CLIENTUL sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii
de către Societate a oricărei din obligațiile sale conform COMENZII si pentru
daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR după livrare si in
special pentru pierderea acestora.
11.2. GARANTII
Toate PRODUSELE beneficiază de condiții de garanție conforme
legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele
sunt noi , in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producător
in parte.
Pentru o corecta comunicare a certificatului de garanție
aferent PRODUSULUI din COMANDA, CLIENTULUI ii revin obligațiile de a-si
actualiza ori de cate ori este cazul datele din CONTUL sau.
Lipsa certificatului de garanție al PRODUSULUI trebuie
semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția PRODUSULUI pe
adresa de e-mail a Societății. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in
considerare.
Reclamațiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achiziționate
pot fi făcute printr-un e-mail accesând rubrica CONTACT.
CLIENTUL, are obligația sa ia la cunoștință si sa respecte
prevederile cuprinse in certificatul de garanție, in caz contrar existând
riscul de a pierde garanția PRODUSULUI.
11.3. FORTA
MAJORA
Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru
neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este
datorata unui eveniment de forță majora, in conformitate cu legislația in
vigoare.
11.4. LEGEA
APLICABILA – JURISDICTIA
CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii apărute
intre Societate si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care
aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești
romane competente din București.
11.5. DREPTURI
DE PROPRIETATE INTELECTUALA
CONTINUTUL, astfel cum este definit in preambul, incluzând
dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale,
imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate
pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a Societății, acestuia fiindu-i rezervate
toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licențe
de utilizare si/sau publicare).
CLIENTULUI/UTILIZATORULUI nu ii este permisa copierea,
distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea si/sau
altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui
CONTINUT in orice alt context decât cel original intenționat de Societate,
includerea oricărui CONTINUT in afara SITE-ului, îndepărtarea însemnelor care
semnifica dreptul de autor al Societății asupra CONTINUTULUI precum si
participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin
reproducerea, modificarea sau afișarea CONTINUTULUI, decât cu acordul scris
expres al Societății.
Orice CONTINUT la care CLIENTUL/ UTILIZATORUL are si/sau obține
acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul
in care CONTINUTUL nu este însoțit de un acord de utilizare specific si valid încheiat
intre Societate si acesta, si fără nicio garanție implicit sau expres formulata
din partea Societății cu referire la acel CONTINUT.
CLIENTUL/ UTILIZATORUL poate copia, transfera si/sau utiliza
CONTINUTUL numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in
care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.
Niciun Conținut transmis către CLIENT sau UTILIZATOR, prin
orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta
prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligație
contractuala din partea Societății si/sau al angajatului/prepusului Societății
care a mijlocit transferul de Conținut, in cazul in care aceasta exista, fata
de respectivul conținut.
Este interzisa orice utilizare a Conținutului in alte
scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de
utilizare care il însoțește, in cazul in care acesta exista.
12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație
a acestor date, modificata si completata, Societatea are obligația de a
administra in condiții de siguranță si numai pentru scopurile specificate,
datele personale pe care le furnizează UTILIZATORII/CLIENTII săi.
Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune
sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal,
prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea,
organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea,
utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau in orice
alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
Prin citirea Termeni si Condiții ale prezentului SITE ați
luat la cunoștință faptul ca va sunt garantate drepturile prevăzute de lege,
respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție,
dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul
de va adresa justiției in caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație
a acestor date.
Prin înscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si
completarea datelor personale in formularele de înscriere,
UITLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa
fie incluse in baza de date a Societății si își dau acordul expres si neechivoc
ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:
activități de marketing prin primirea de mesaje de informare
sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare si de marketing privind
activitatea Societății si a terților cu care Societatea are relații de orice
natura) la adresele de e-mail comunicate Societății;
participarea la concursuri, promoții;
transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip
administrativ (privind schimbări in site, administrare, etc);
statistici interne necesare pentru îmbunătățirea calității
serviciilor oferite si imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente
caracteristice noi, promoții, funcționalități si servicii noi;
pentru a asigura accesul la secțiuni cu acces limitat ale
SITE-ului;
cercetări de piață;
urmărirea datelor de vânzări.
Societatea nu va dezvălui nici un fel de informație despre
UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fără a primi mai întâi consimțământul
expres al acestora in aceasta privința. In același timp însă, poate dezvălui informații
si date cu caracter personal atunci când acest lucru este prevăzut expres prin
lege.
Informațiile CLIENTULUI cu caracter personal pot fi
furnizate si către Parchetul General, Politie, instanțele judecătorești si
altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale
si ca urmare a unor cereri expres formulate.
Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiază
de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), intervenție (art.
14), opoziție (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si
de a se adresa justiției (art. 18). Totodată, aceștia au dreptul de a se opune prelucrării
datelor personale care va privesc si sa solicitați ștergerea datelor. Pentru
exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere
scrisa, datata si semnata la sediul Societății.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe
adresa Societății GV BEAUTY STORE SRL, București, sos. Pantelimon, nr. 354,
sector 2, UTILIZATORII/CLIENTII își pot exercita, in mod gratuit, următoarele
drepturi:
- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale
sunt sau nu prelucrate;
- sa intervină asupra datelor transmise;
- sa se opună prelucrării datelor pentru motive întemeiate
si legitime legate de situația lor particulara.
Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive
legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi
exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări
efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justiție, securitate
sociala). Prin urmare, aceasta mențiune nu poate figura daca prelucrarea are un
caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune,
in mod gratuit fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale
in scopuri de marketing direct.
13. DISPOZITII FINALE
Website-ul www.mobilier-aparatura-coafor.ro își rezerva
dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum si
orice modificări asupra website-ului, structurii acestuia sau orice alte modificări
ce ar putea afecta website-ul, fără a fi necesara vreo notificare prealabila către
utilizatori in acest sens.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nula
sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea
celorlalte clauze.
Site-ul este in proprietatea Societății EDY & ERIK TRADE
SRL, CUI: 23826894, J40/7861/2008 cu adresa in București, Sos Pantelimon, nr:
354, Sector 2 si poate fi administrat de GV BEAUTY STORE SRL si LGG BEAUTY
CONCEPT SRL având același administrator. Oricare dintre aceste societăți poate comercializa
produsele prezentate pe website in aceleași condiții ca mai sus amintite.