Suna pe WhatsApp

Termeni si conditii

Termeni si conditii

                                                                                                            Termeni si condiții

 

1. DEFINITII

 

GV BEAUTY STORE S.R.L. este societatea care administrează domeniul www.mobilier-aparatura-coafor.ro si subdomeniile acestuia (numit in continuare "SITE"). GV BEAUTY STORE S.R.L. denumita in continuare „societate” , societate organizata in baza legii romane,  cu sediul social in București, Sos. Pantelimon, nr. 345, sector 2, având codul de înregistrare fiscala RO32653415, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. J40/261/2014, telefon: 0753.331.922.

 

In cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, înțelesurile specificate mai jos:

 

CONTINUT are următoarea definiție:

 

v  toate informațiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

 

v  conținutul oricărui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR săi de către un angajat/colaborator al Societății prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

 

v  orice informație comunicata prin orice mijloc de către un angajat al Societății UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informațiilor de contact, specificate sau nu de către acesta;

 

v  informații legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de către Societate într-o anumita perioada;

 

v  informații legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de către un terț cu care Societate are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioada;

 

v  date referitoare la Societate, sau alte date privilegiate ale acesteia.

 

PRODUSE si SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile menționate in COMANDA, care urmează a fi furnizate de către Societate, CLIENTULUI ca urmare a încheierii CONTRACTULUI.

 

UTILIZATOR: reprezintă persoana fizica sau juridica care are sau obține acces la CONTINUT-ul SITE-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Societate (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Societate si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

 

CLIENT: persoana fizica sau juridica sau orice entitate juridica care își face un CONT in SITE si efectuează o COMANDA.

 

COMANDA: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării SITE-ULUI de către un CLIENT, prin care CLIENTUL transmite Societate intenția sa de a achiziționa PRODUSE si SERVICII de pe SITE. Rezervarea unui PRODUS accesând SITE-ul nu reprezintă o COMANDA.

 

CONTRACT: reprezintă o COMANDA confirmata de către Societate, prin care Societate este de acord sa livreze CLIENTULUI PRODUSE si SERVICII, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.

 

TRANZACTIE – încasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vânzarea unui PRODUS si/sau SERVICIU de către Societate CLIENTULUI, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Societate, indiferent de modalitatea de livrare.

 

NEWSLETTER - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS), asupra PRODUSELOR/SERVICIILOR si/sau promoțiilor desfășurate de către Societate într-o anumita perioada, fără nici un angajament din partea Societate cu referire la informațiile conținute de acesta.

 

UTILIZARE ABUZIVA: reprezintă utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislației in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Societății.

 

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugați sa citească cu atenție termenii si condițiile de utilizare următoare.

 

 

 

2. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

Toate informațiile folosite pentru descrierea PRODUSELOR si/sau a SERVICIILOR disponibile pe SITE (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia/etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Societății, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

Promoțiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile într-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

 

Accesul in vederea efectuării unei COMENZII ii este permis oricărui CLIENT/UTILIZATOR.

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societății își derulează operațiunile pe SITE.

 

Societatea nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata de către Societate ca având valoarea unui CONTRACT.

 

CONTRACTUL se considera încheiat intre Societate si CLIENT in momentul primirii de către CLIENT de la Societate, prin intermediul poștei electronice a notificării de confirmare a COMENZII. Așadar, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de către Societate.

 

Termenii si condițiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificări devenind obligatorii si cu efect imediat pentru toți UTILIZATORII/CLIENTII.

 

3. COMANDA

 

CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI pe SITE, prin adăugarea PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR dorite in coșul de cumpărături, urmând a finaliza COMANDA efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat in coșul de cumpărături, un PRODUS si/sau un SERVICIU este disponibil pentru achiziție in măsura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui PRODUS/SERVICIU in coșul de cumpărături, in lipsa finalizării COMENZII, nu atrage după sine înregistrarea COMENZII, implicit nici rezervarea automata a PRODUSULUI/SERVICIULUI.

 

Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare online, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării COMENZII.

 

Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL consimte ca Societatea poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Societate, in orice situație in care este necesara contactarea CLIENTULUI.

 

CLIENTUL/UTILIZATORUL poate efectua COMENZI si telefonic la numărul 0753.331.922.

 

 

 

4. PRETUL PRODUSELOR SI SERVICIILOR

 

Toate preturile aferente PRODUSELOR si/sau SERVICIILOR prezentate pe SITE sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

 

In cazul plaților online Societatea nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către CLIENT, incluzând dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai CLIENTUL.

 

Prețul poate fi modificat de către Societate, in orice moment, fără preaviz.

 

Societatea atenționează asupra faptului ca exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE-ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, Societatea va informa CLIENTUL asupra prețului corect.

 

.

 

5. LIVRAREA PRODUSELOR

 

Livrarea produselor comandate se va face, cu respectarea următoarelor condiții: ulterior efectuării comenzii pe site-ul www.mobilier-aparatura-coafor.ro, CLIENTUL va fi contactat prin email de către operatorul nostru pentru confirmarea comenzii, a prețului comenzii, a adresei si a tarifului de livrare si pentru stabilirea detaliilor legate de livrare. Livrarea se face in termen de 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii de către operator daca aceste produse sunt existente in stoc. Termenul menționat este orientativ, acesta putând fi modificat din motive independente de voința noastră. In situații in care CLIENTUL dorește anumite produse (culori, modele) ce presupune un termen de execuție, producție si transport, acestea pot fi livrate intr-un termen de 30/60/90/120 zile . Livrarea produselor se face de luni pana vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legala, intre orele 09,00-18,00, potrivit intervalului de timp in care dvs ati optat prin completarea formularului de comanda. Livrarea produselor se va face la adresa indicata de CLIENT in comanda. Livrarea se va face in București si in tara la sediul/domiciliul/adresa indicata de CLIENT si livrarea se va face conform condițiilor si modalităților de plata prevăzute la punctul  6. Produsele se livrează in forma in care vin de la producător/distribuitor si in limita stocului disponibil. Societatea nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Oferta produselor afișate este valabila in limita stocului disponibil. Societatea își rezerva dreptul de a decala termenele de livrare, in situația in care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta situație CLIENTUL va fi informat si consultat cu privire la menținerea sau anularea comenzii. La livrare, produsele vor fi însoțite de următoarele documente: *factura fiscala in original; * declarație de conformitate si garanție ,* proces verbal de predare -primire/recepția mărfii*chitanță, in cazul in care plata se face in numerar, la livrarea produselor comandate.

 

6. MODALITATEA DE PLATA

 

Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare COMANDA. Societatea va emite către CLIENT o factura-proforma pentru PRODUSELE si SERVICIILE ce urmează a fi livrate, obligația CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.

 

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente COMENZII, CLIENTULUI ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din CONTUL sau si de a accesa informațiile si documentele aferente fiecărei COMENZI, existente in CONT.

 

In cazul in care un PRODUS si/sau SERVICIU comandat de către CLIENT, nu poate fi livrat de către Societate, acesta din urma va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va returna in contul CLIENTULUI contravaloarea PRODUSULUI si/sau SERVICIULUI, in termen de maxim 14 (patrusprezece) zile de la data la care Societatea a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care CLIENTUL si-a exprimat in mod expres intenția de retragere din CONTRACT.

 

 

 

7. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR

 

In afara de cazul in care este agreat de către Societate si CLIENT diferit, proprietatea asupra PRODUSELOR va fi transferata la livrare, după efectuarea platii din partea CLIENTULUI in locația indicata in COMANDA (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de către Curier)

 

8. DREPTUL DE RETRAGERE

 

Potrivit legislației in vigoare, O.U.G. 34/2014, CLIENTUL persoana fizica își poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.

 

Toate costurile cu transportul si returul coletului vor fi suportate in întregime de către CLIENT.

 

Returnarea sumei plătite de către client se va face exclusiv prin transfer bancar in contul clientului. Nu se accepta un alt cont, decât cel al clientului care a cerut rambursarea sumei. Returnarea contravalorii comenzii se va face in 14 de la momentul in care produsele au intrat in posesia Societății.

 

 

 

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT următoarele:

 

contractele de prestări de servicii, după prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al CLIENTULUI persoana fizica si după ce acesta a confirmat ca a luat cunoștință de faptul ca își va pierde dreptul la retragere după executarea completa a CONTRACTULUI de către Societate sau Furnizorilor săi;

furnizarea de PRODUSE confecționate după specificațiile prezentate de CLIENTUL persoana fizica sau personalizate in mod clar;

furnizarea de PRODUSE care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

furnizarea de PRODUSE sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de către CLIENTUL persoana fizica;

 

 

 

 

9. PUBLICITATE

 

NEWSLETTERELE Societății sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați si agreați de Societate. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea si securitatea informațiilor.

 

In momentul in care, CLIENTUL își creează un CONT pe SITE, are posibilitatea sa își exprime acordul cu privire la primirea de NEWSLETTERE. Opțiunea cu privire la acordul exprimat de către CLIENT, poate fi modificata in orice moment.

 

Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor de către CLIENT sau UTILIZATOR se poate face in orice moment folosind legătura special destinata din cadrul oricărui NEWSLETTER.

 

Renunțarea la primirea NEWSLETTERE-lor nu implica renunțarea la acceptul dat pentru prezentul document.

 

 

 

10. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

Societatea poate cesiona si/sau subcontracta o terța parte pentru servicii ce țin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia.

 

Societatea va fi întotdeauna responsabil fata de CLIENT pentru toate obligațiile contractuale.

 

 

 

11. INFORMATII LEGALE

 

       11.1. RASPUNDERE SOCIETATE

 

Societatea nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Societate a oricărei din obligațiile sale conform COMENZII si pentru daune care rezulta din utilizarea PRODUSELOR si SERVICIILOR după livrare si in special pentru pierderea acestora.

 

       11.2. GARANTII

 

Toate PRODUSELE beneficiază de condiții de garanție conforme legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi , in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producător in parte.

 

Pentru o corecta comunicare a certificatului de garanție aferent PRODUSULUI din COMANDA, CLIENTULUI ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din CONTUL sau.

 

Lipsa certificatului de garanție al PRODUSULUI trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția PRODUSULUI pe adresa de e-mail a Societății. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

 

Reclamațiile privind deficiente ale PRODUSULUI/PRODUSELOR achiziționate pot fi făcute printr-un e-mail accesând rubrica CONTACT.

CLIENTUL, are obligația sa ia la cunoștință si sa respecte prevederile cuprinse in certificatul de garanție, in caz contrar existând riscul de a pierde garanția PRODUSULUI.

 

       11.3. FORTA MAJORA

 

Nici una din parți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forță majora, in conformitate cu legislația in vigoare.

 

       11.4. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

CONTRACTUL este supus legii romane. Eventualele litigii apărute intre Societate si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente din București.

 

       11.5. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA

 

CONTINUTUL, astfel cum este definit in preambul, incluzând dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea exclusiva a Societății, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare si/sau publicare).

 

CLIENTULUI/UTILIZATORULUI nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui CONTINUT in orice alt context decât cel original intenționat de Societate, includerea oricărui CONTINUT in afara SITE-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al Societății asupra CONTINUTULUI precum si participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea CONTINUTULUI, decât cu acordul scris expres al Societății.

 

Orice CONTINUT la care CLIENTUL/ UTILIZATORUL are si/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care CONTINUTUL nu este însoțit de un acord de utilizare specific si valid încheiat intre Societate si acesta, si fără nicio garanție implicit sau expres formulata din partea Societății cu referire la acel CONTINUT.

 

CLIENTUL/ UTILIZATORUL poate copia, transfera si/sau utiliza CONTINUTUL numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.

 

Niciun Conținut transmis către CLIENT sau UTILIZATOR, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea Societății si/sau al angajatului/prepusului Societății care a mijlocit transferul de Conținut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul conținut.

 

Este interzisa orice utilizare a Conținutului in alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il însoțește, in cazul in care acesta exista.

 

 

 

12. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificata si completata, Societatea are obligația de a administra in condiții de siguranță si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizează UTILIZATORII/CLIENTII săi.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.

 

Prin citirea Termeni si Condiții ale prezentului SITE ați luat la cunoștință faptul ca va sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justiției in caz de încălcare a drepturilor  garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date.

 

Prin înscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de înscriere, UITLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a Societății si își dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

 

activități de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea Societății si a terților cu care Societatea are relații de orice natura) la adresele de e-mail comunicate Societății;

participarea la concursuri, promoții;

transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări in site, administrare, etc);

statistici interne necesare pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite si imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promoții, funcționalități si servicii noi;

pentru a asigura accesul la secțiuni cu acces limitat ale SITE-ului;

cercetări de piață;

urmărirea datelor de vânzări.

Societatea nu va dezvălui nici un fel de informație despre UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fără a primi mai întâi consimțământul expres al acestora in aceasta privința. In același timp însă, poate dezvălui informații si date cu caracter personal atunci când acest lucru este prevăzut expres prin lege.

 

Informațiile CLIENTULUI cu caracter personal pot fi furnizate si către Parchetul General, Politie, instanțele judecătorești si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiază de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), intervenție (art. 14), opoziție (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justiției (art. 18). Totodată, aceștia au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care va privesc si sa solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul Societății.

 

Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa Societății GV BEAUTY STORE SRL, București, sos. Pantelimon, nr. 354, sector 2,  UTILIZATORII/CLIENTII  își pot exercita, in mod gratuit, următoarele drepturi:

- o data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;

- sa intervină asupra datelor transmise;

- sa se opună prelucrării datelor pentru motive întemeiate si legitime legate de situația lor particulara.

 

Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justiție, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mențiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

 

13. DISPOZITII FINALE

 

Website-ul www.mobilier-aparatura-coafor.ro își rezerva dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum si orice modificări asupra website-ului, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta website-ul, fără a fi necesara vreo notificare prealabila către utilizatori in acest sens.

 

 

 

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

 

Site-ul este in proprietatea Societății EDY & ERIK TRADE SRL, CUI: 23826894, J40/7861/2008 cu adresa in București, Sos Pantelimon, nr: 354, Sector 2 si poate fi administrat de GV BEAUTY STORE SRL si LGG BEAUTY CONCEPT SRL având același administrator. Oricare dintre aceste societăți poate comercializa produsele prezentate pe website in aceleași condiții ca mai sus amintite.